❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

ÄH ni får överleva detta..



Jag vet jag har varit mycket dålig på att uppdatera min blogg men jag har faktiskt ett liv!!! (mitt liv är att sitta framför dator och klicka runt och kolla jobb annars är de tv och soffan som gäller.) Men nu har de blivit ändringar i mitt liv, jag har bland annat börja träna, ja hör och häpna lollo rör på sig! Jag har nämligen börjar med Zumba. Och jag har alltid undrat varför (i reklamerna på Zumba) folk ler och skrattar under träningen, hallå de är ju träning tänker jag men efter att ha testat så förstår jag varför alla ler, de är ju hur kul som helst. Jag kan knappt hålla mig från att le när jag gör de själv, jag kom på mig själv att stå med världens största leende någonsin och jag kunde inte sluta direkt jag försökte vara seriös så började jag skratta, de kan ju då vara för att jag såg ut som ett tap när jag stod där och försökte göra höftrörelser samtidigt som jag skulle lyckas med något snyggt fotarbete. Ingen vacker syn. Men jag rör mig iaf och jag har roligt. Nu ska jag bara lyckas dansa och inte se ut som en flodhäst på is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: