❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Bring it back to Alabama



Japp nu har jag blivit en sådan person som bara har bilder på sig själv!

Men nog pratat om de, kan berätta att jag har en bloggblackout om ni fattar vad jag menar, inte? okej jag förklarar. Jag känner att jag vill blogga men jag vet inte om vad. Jag sätter mig framför dator redo att skriva, innan jag loggar in på min blogg kommer jag på säkert tusen saker att skriva men när jag väl ska göra det så är de som att alla idéer som jag haft bara har försvinnit. Jag kan inte förklara de bättre än så för er men jag vill att ni ska veta att om jag skriver (eller inte skriver alls) något väldigt tråkigt och meningslöst så är de för att jag har bloggblackout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: