❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Storstädning och Ansöksskrivning



Åh tack du seriösa man för den applåden. Jajamen, idag steg jag upp klockan sju och har städat och skrivit jobbansökan på samma gång. Jag har märkt att de går mycket lättare att skriva en ansökan om jag gör något annat också, de går ju natuligtvis inte lika fort som om man skulle sitta och bara skriva men de funkar inte för mig sååååååå jag städar. :-D Ansökan är inte helt klar än men de är nära, de ända jag har kvar av städningen är dammsuga och dammtorka sen är jag klar. Jag känner att jag har varit riktigt awesome idag.. plus på de att jag har en godis påse i skafferiet och jag har inte ens varit sugen på den, mer lite äcklad när jag tänkt på den. De är ju bra-typ. Men jaja jag hade bara tänkt ta en lite paus för att blogga så nu måste jag fortsätta. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: