❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

How lion king should have started..


Dagens jobb idag bestod av att kommer till jobbet få veta att jag får åka hem för att inget fungerar. Kunde inte någon har skickat sms till mig? så att jag slapp vänta på bussen, båda vägarna dessutom. kunde ha sparat 20:- Bara ett sms eller ett telefon samtal. men nej, jag får veta de när jag är på jobbet. Jag ska ju inte säga att jag är ledsen för att få fara hem. har haft huvudvärk hela dagen och jag har ont i alla muskler i kroppen. Så de kan vara bra att få vara hemma och vila upp mig till jobb imorgon, sen är jag ledig i två dagar! chill kväll blir de ikväll!

Men nu slut pratat om de nu ska jag se lite tv och lata mig i soffan! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: