❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

iPhone strul nr. 1



Hallå där alla läsare, jag ger en hälsning och en liten (konstig-)puss. Hur är de med er? Med mig äre fint, faktiskt jag är ledig idag från jobbet och jag jobbar inte förrän på måndag igen, tacka gudarna för denna lång helg. Den är väl behövd. Men hör och häpnas idag på min lediga dag så kunde jag har sovit ut inte gjort ett skit och bara slappat, men de är inte hur jag rullar utan jag stiger upp klockan sju diskar, äter frukost, städar i köket, (filip dammsuger och dammtorkar) skurar golven, hinner ta en powernap i soffan medan jag väntar på att golven skall torka, rensat avloppet i handfatet på toan, (fruktansvärt intressant, tror vi har några geggmonster..) duschat hann till och med raka benen ;-) , och varit till solbacken och köpt cykelbyxor (så nu kan jag inte dra med ursäkten, "Jag har bara långbyxor så de blir för varmt att springa när de är sånt här fint väder..") och hunnit äta lunch på Waynes på solbacken ocn nu är jag hemma. OCH klockan är ju bara ett!!! gud vad man hinner mycket när man väljer att stiga upp tidigt och inte sova bort hela dagen.. Men till de jag hade att säga med rubriken så hade jag tänkt, nej men jag ska ju blogga lite om de här men då kan jag inte logga in på min blogg via min blogg.se-appen! WHY IS THAT?! Är de någon annan som har detta problem och har en bra lösning så hör gärna av er till mig. För jag är i desperat behov att få tillbaka den. Jag måste ju för tusan använda min dator som jag ej använt på flera flera månader! Så med detta inlägg säger jag, jag älskar min iPhone men börjar inte den där appen fungera kommer jag återvända till datorn. Punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: