❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Visste ni detta?

Här kommer lite fakta om mig.

*När jag var liten och började gå så var jag lika lång som ett spädbarn. (gissa om folk tittade?)

*När jag var liten så ville jag bli sångerska eller skådespelare, jag och min stora syster Helena brukade ha uppvisningar för resten av våra familjemedlemar.

*De fanns en plats som var den bästa platsen på hela världen när jag var liten, jag anser fortfarande att de var en så befriande plats, de var stugan utan för luleå. Min farmor och farfars stuga. Där tillbringade jag en mycket stor del av min barndom.

*Fjärilar och myror har varit och är de största fobierna jag har. När jag var liten så kunde jag inte gå över myrstigar även om jag hade på mig gummistövlar. (Jag stod på myrstigen med mina stövlar och grät och skrek av skräck.) Fjärilar är en udda fobi, jag vet. (När min lilla syster var liten så fångade hon en fjäril, mosade den också, och hon sprang efter mig med den.) Än idag så kan jag inte stå nära en fjäril.

*Jag älskar att dansa, gör de inte snyggt kan jag punktera, men jag älskar att bara få släppa loss och inte bry sig ett skit.

*Min musik stil är hiphop-pop-country-rock-rockabilly jag kan även uppskatta dansbandsmusik-reggae-techno och lite opera sitter aldrig fel.

*Jag bor tillsammans med min pojkvän filip (som jag firar tre år med i augusti), vi är väldigt oensa när de gäller saker. Han är en perfektionist och de är jag med. Vi kan diskutera saker som hur vägghyllorna ska plaseras till om mjölk paketet ligger eller står upp när de är slut mjölk i det. Men missförstå mig inte när jag säger att vi diskuterar, alltså förså att vi inte bråkar. Bråkar gör vi inte ofta.

*Min första kändiskärlek var Markoolio. (döm mig inte.)

*Jag  har STOR respekt för hästar. I högstadiet var jag fruktansvärt rädd för hästar, men Bea hjälpte mig komma över den fobien. (någolunda bra.)

*Jag gillar inte färgen blå men på något sätt är det den ända färgen som jag ser någolunda bra i, så de blir alltid blåa kläder.

*Jag är egentligen blondin.

*Jag är inte dvärg, även om folk kan tro det.

*De bästa filmerna jag sett är Disney. Inget kommer klå de fantastiska filmerna som gjorts av Disney.

*Jag läser 40 bloggar vilket två av dem är kända bloggar. (Caty och Kandylandy)

*Design är en av mina stora intressen, allt från inredning till kläder till elektronik. m.m

*Battlefield 3 är en av de spelan som jag spelar mest. Jag är en riktig spel nörd.

*När jag var yngre så fick jag inte mycke dyra kläder eller dyra saker, så nu när jag är vuxen så har jag skämtbort mig själv med en bärbar dator, en iPhone och massa dyra kläder.

*
Jag var en super duper tjock bebis när jag var liten!

*En av de saker som jag vet folk irriterar sig på mig är att jag pratar som en bajs, jag kan prata om ingenting byta 5 samtalsämnen inom 5 minuter. (förlåt för att jag gör så)

Med de så tänkte jag att jag skulle sluta skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: