❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Not just another sunday



Vill så gärna fixa sådana här naglar igen!

SÖNDAG är det idag och min lilla syster majlis har spenderat hela helgen hos mig, jag har även haft besök av Joel, Bea och Monika. En trevlig helg om du frågar mig. Men idag ska vi köra hem Majlis, De gillas inte! Men men. Hon har även fått en massa smycken av mig där bland annat var ett halsband som jag fick av helena när jag var mindre, men jag har ju som sagt vuxit och blivit större och kan tyvärr inte ha de längre. Jag har hållt kvar vid det för att jag tyckt om det men de är ju jobbit att ha halsband som man inte ens kan ha, så nu har jag givit den vidare till min kära lilla syster Majlis (Jag hoppas du ej blir ledsen för det, helena <3 ) .

Hade jag något mer att skriva, inte precis. Jobbar imorgon, längtar och längtar inte. Hade helst velat sova hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: