❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Onsdagens onsdag



Idag är det onsdag, Men inte vilken onsdag som helst, utan min käraste vän HANNA LINDERSTEDT fyller 20år idag!!! GRATTIS GRATTIS TILL HENNE!! Planen var att jag skulle ringa henne klockan tolv på morgonen/kvällen men jag somnade.. typiskt mig.. Men jag skickade ett sms till henne och jag har även tänkt ringa henne. Men just nu har jag fullt upp hemma, plus att hon är på skolan. Så jag får göra det ikväll när jag har rast. Ja, juste jag jobbar även ikväll 16.00 - 21.00 Jippi första gången jag jobbar kväll.. undrar hur det kommer att gå.. Annars händer det inte speciellt mycket i mitt liv. Jag jobbar, kommer hem, äter, slappar eller tränar och går och lägger mig... Men någ pratat här ska fixas i lägenheten innan man rullar med cykeln till jobbet.

Kommentarer
Postat av: hanna

fina du :') du kan ringa när du slutar, jag finns fortfarande kvar ;*

| http://hali.webblogg.se/ 2012-05-23 . 13:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: