❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

01

En nytagen bild på dig och 10 fakta om dig själv
 

1. Sedan jag kan minnas har varit rädd för clowner. Clowner får mig att riktigt må illa, de kan vara bara så att när jag går på affären och de finns en clown där så mår jag dåligt och vill inte gå in. En clown kom fram till mig för att ge mig en ballong och jag utbrast "-VAD HÅLLER DU PÅ MED!" och sprang där ifrån. 
 
2. Jag är förlovad med min sambo Filip Almlöf och vi håller på diskutera bröllop och en grej som jag vet att jag vill ha på bröllop är kallor. Kallor får mig att tänka på frihet.

3. Jag har varit nagelbitare hela mitt liv sedan bestämde jag mig en dag, nej jag ska inte göra det mer och jag slutade. (med lite hjälp av trind)

4. De jag mest av allt hatar på mig själv och andra är fötter, de kan ha de mest vårdade fötter och de kan vara nyduschade med fortfarande tycker jag dem är äckliga. Fötter är big no no!

5. Alla som träffar mig (och som vågar nämnade) tror att jag är dvärg, nej jag är inte djärg utan jag är 150cm lång och under 140cm då är man räknad som dvärg. Så jag är inte de jag är bara kortväxt.

6. Jag är inte en tidsopdimist. Om jag ska någonstans så brukar jag alltid vara framme en timme eller mer före jag ska vara där.

7. Jag gillar att sova, jag kan sova och chilla en hel helg om jag fick.

8. Jag är en perfektionist. inte så många som vet de, men de skall vara på mitt sätt och då ska de vara perfekt!
 
9. Jag är otroligt beroende av coca cola. Äter nästan aldrig godis, chips eller annat onyttigt men cola är svårt att låta bli. När jag har varit utan cola ett tag och får dricka de så måste den vara perfekt, mycke kolsyra och kall när man dricker ska de göra lite ont och man ska tåras upp när man tar första klunken. nu blev jag sugen på cola..
 
10. Förut kunde jag shoppa hur mycket som helst, struntade nästan helt i priset så länge jag gillade plagget. Sen fick jag uppleva livet som arbetslös och nu när jag går på stan så skulle jag inte ens drömma om att köpa plagg över hundra spänn. Plus att jag köper bara om jag måste köpa något.

Sedan en bild på mig och Bea på min födelsedag. Vi höll på med en lek, ska inte försöka förklara denna bild den talar för sig själv.


Kommentarer
Postat av: Lydia

Åh kallor är så vackra!! :)

2012-11-15 . 20:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: