❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

03

En dålig egenskap jag önskar att jag inte hade.


En dålig egenskap? hum.. de kan nog vara de att jag tänker efter så mycket. typ om någon tittar på mig på stan så kan jag tänka ja men de personen tycker jag är ful eller att man är fulklädd eller vad som helst något negativt medan i själva verket kanske denna människa bara tittade åt mitt håll eller till och med tyckte shit vilka fina.. skor eller något. Men så tänker inte jag de första jag går till är att de är något negativt. Jag skulle vilja att jag slutade de med de, jag antar väl att de är för att man har dålig självkänsla. Men jag tycker om mig själv så jag är lite kluven på vad de är helt och hållet men säker något underliggande som är roten till problemet. Men den egenskapen försöker jag i denna dag tänka bort. Har blivit bättre på dig men när man har en skit ful dag så är de svårt att inte tänka så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: