❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Snö åh vad jag hatälskar snö!


Bästa lördagen på länge! 

De var riktigt längesen jag gjorde en snögubbe,helt allvarligt kommer jag inte ihåg den senast gången jag gjort en. De är väl en "barn-syssla"? Men jag kände att de var riktigt kul (Förutom när lova började krafsa i snögubben så den höll på att gå sönder). Jag var så noga och försökte få den så fin så. Jag är rätt nöjd, kanske ska nämna att filip hjälpte till med att rulla snöbollarna och hämta ved för armar och hatt(?) så helt ensam gjorde jag den inte :-) Men fin vart den och jag tycker att detta var de bästa sättet jag kunde ha lämnat min tonårstid. Sista helgen som tonåring. Nu blir de kavaj och uppsatt hår resten av livet. Ser fram emot de faktiskt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: