❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Yeah you know it!

Hittade en lista på Annas blogg och jag tänkte varför inte? Så jag har tänkt göra denna lista så att jag får något att skriva om så vi börjar här har ni listan svara på första snart:

01 - En nytagen bild på dig och 10 fakta om dig själv
02 - Tv-serier jag gillar.
03 - En dålig egenskap jag önskar att jag inte hade.
04 - En gammal bild på mig tagen utav någon annan.
05 - Min Önskelista
06 - Mål på kort sikt för denna månad och varför
07 - En bild på dig som du aldrig har publicerat
08 - Några favoritfilmer
09 - Ett barndomsminne
10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur & förbannad
11 - Ett land du vill besöka
12 - Min dag i bilder
13 - En dag du aldrig glömmer
14 - Sätt din mp3/mobil/iPod på suffle, första 10 låtarna som spelas
15 - En annan bild på dig själv
16 - En bild på de du senast köpte
17 - En bild på dig för ett år sen och nu, hur har du förändrats sen dess?
18 - Mina föräldrar
19 - Vad är kärlek?
20 - Det här hade jag på mig i dag
21 - Mina syskon
22 - I min handväska
23 - Mitt hem
24 - Det här har jag ätit idag
25 - Jag som liten
26 - Det här upprör mig
27 - Det här får mig att gråta
28 - Mina rädslor

Kommentarer
Postat av: Anna Vestermark

Trevligt att kunna hjälpa till ;) God jul på dig förresten :D

| http://variationofbirds.blogg.se/ 2012-12-22 . 21:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: