❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Julen är här!

eller ja snart.. Och jag känner att jag är i julhumör, jag vill pyssla, pynta och bara äta pepparkakor tills jag spyr! Men inte än, julen är inte här de finns inte ens snö på backen, fast jag klagar inte jag hatar snö.. Men jag vill julpynta! Och då har jag en fråga när tusan är de okej att börja julpynt? den 28 oktober då de byts till vintertid? Min födelsedag 14 november? När är de okej? För jag har fuskat lite, eller blir de att fuska? Jag börjat pyssla klart lite julsaker så att när de blir att ställa fram de så är de klart, är de att jag har redan börjat?


Här iaf ljusen som jag pysslat till, lätt köpte lite snören och gjorde rosetter. ^^ (stolt!)
Sen vill jag börjar med julpyntingen nu för att vi har fått nytt golv i vardagsrummet och jag vill inreda det, inte med de gamla vanliga utan med något nytt och varför inte julpynt nu när de börjar närma sig!? va va? Åh vill ni se en bild på golvet, den finns ju på in instagram (louicelundberg) men för er som inte har det.


Visst äre fint!! jag är jätte nöjd! :-) 

Men herregud nu ska jag sluta skriva och gå och fortsätta julpynta.. jag menar julpyssla ^^ höhö 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: