❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Min tisdagsmorgon



Jag börjar min morgon med riktigt bra tecknat! Men jag känner att jag börjar bli gammal, alla skämten är inte lika roliga som dem var när man var liten. Men de stoppar mig inte att se och minnas de goda tiderna!  Älskade tecknad, mycket bättre då än nu tycker jag. Dagens tecknad är så "barnsäker" nästan lite dum i huvudet behandlande, om ni förstår vad jag menar, inte okej ett ex.
 


Denna serie får jag ont i huvudet så förlåt till er som gillar den men de här är en serie som jag menar. I serier måste de alltid vara något budskap, Ät grönsaker, rör på mig.. ÅH saker som är en självklarhet att barn skall göra.. Förr var barnprogramen vrickade och roliga, ett ex.

 
Gud vad bra de är. Nu ska jag sluta klaga på dagens tecknat, men jag önskar bara dagens tecknad skulle kunna lämna lite till fantasin. De är de. nu skall ska fixa lite i läggan, idag kommer nämligen min farmor och farfar förbi så de måste se fint ut ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: