❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Från förbannad till överlycklig

Jag vill så hemskt gärna berätta för er varför jag är så glad och varför jag har varit så förbannad. Men de är något som jag tyvärr måste skjuta upp, eftersom jag inte vill jinxa det och för att jag ska fokusera på morgon dagen. Vet ni inte vilken speciell dag de är? Men då ska jag berätta de för er. Jo de är så att de är högskoleprovet och jag, Louice Lundberg ska göra detta provet vilket är de mest nervpirrande jag någonsin gjort! Men som jag säger till alla andra, jag ska göra mitt bästa. Går de bra, hurra för mig. Går de dåligt, gör jag om det. Svårare än så är det inte.

Men nu ska jag gå och plugga, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: