❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Lyckat Lollo

Ja de har varit många funderingar till vad som hände igår, för er som inte vet alls så ramlade jag med cykeln. Många undrar hur de gick till och hur jag mår nu. Jag ska berätta för er.

De hela började med att jag var på väg till campus och skulle studera, som varje så cyklade jag över parkbron (en bro som har en enkelriktad körfält för bilarna och en cykel körfält och en trottoar.) Här cyklade jag på höger sida medan bilarna körde mot mig på vänster och då skulle jag svänga över vägen mot "stig", vid denna situation så måste jag vänta på att bilarna kör först. Så jag saktar in, nästan står still och väntar på att bilen ska köra. Men tror ni inte idioten saktar in för att visa att du kan cykla över när jag redan står still så jag måste ta i och försöka skynda mig och just där jag cyklade var en isfläck så jag halkar på denna, far glidandes på isen mot bilen, som för övrigt inte står still än. Han får tvärnita och jag ligger där rädd att dö och har ont. Ingen hjälper mig och frågar om jag vill ha hjälp och gubben i bilen tittade på mig, körde runt mig och for iväg. Framme vi campus kom chocken och smärtan. Skakade så att jag inte kunde hålla i en penna.

Och ni har jag lätt stukat min fått sträckt mig på ett antal ställen, två av de gör extra ont min handled och min höft(ljumsken).

Sen en åsikt, om jag såg någon ramla så där hade jag gått fram och kollat så allt gått bra. De tycker jag man ska göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: