❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

25

Jag som liten
 
 
Här är en typisk lollo bild (ansiktsuttrycket inte nakenheten..) Vad kan jag säga, jag vet att jag var en sprallig och glad unge när jag var liten, jag älskade min syster Helena mest av allt och jag ville alltid vara i hennes närhet. Hon var/är min bästa vän. Jag älskade att sjunga, dansa och spela upp föreställningar med min syster. Jag och hon tvingade våra familjemedlemar att sitta och titta när vi gjorde en konsert eller en musikal eller bara en enkel uppsättning. 
 
Jag tror alltid att jag ha gillat att agera, de var nog min grej.
 
Sedan brukade jag och helena sitta i bilen och sjunga disney låtar, de var verkligen de bästa vi kunde göra. Jag upptäcker att när jag ska berätta om när jag var liten så börjar jag berätta om jag och min syster, men de är bara så att min syster var mitt liv. Jag vet de låter cheesy men de är sant, dit helena gick, gick jag. Hon var nog den som visade mig att livet ska levas med lycka och glädje, inte dag för dag.
 
Vad mer kan jag skriva om mig själv?
 
Är de något ni undrar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: