❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Att blogga genom mobilen

Är inte de lättaste men jag ska göra ett tappert försök.

Idag hämtar jag ut min glasögon, oj har jag glömt att berätta det? Jo jag är närsynt och behöver glasögon. Jag tycker de är coolt och snyggt med glasögon men jag har aldrig velat ha de själv. Men här är jag närsynt och 1000:- fattigare! Undersökningen kostade 300:- och glasögon men försäkring och sådant kostade 700:- för en fattig människa som jag gör de ont. Så jag hoppas med kung och fosterland att jag får ett jobb snart.

Min optiker var inte snäll heller, hans förklaring på varför jag blivit närsynt var " de blir så när man blir gammal... " gammal? Är jag gammal när jag just fyllt tjugo? VA? Jag är inte gammal jag är bara en kvinna i mina bästa år! Nej men helt ärligt de kändes som jag var en 70årig tant som satt där i stolen. Fy vad jag inte tyckte om honom efter de!


Kommentarer
Postat av: Anna Vestermark

Han var bara bitter för att du var ung och snygg <3

| http://variationofbirds.blogg.se/ 2013-02-21 . 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: