❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Östersund

Bild som jag tog på Östersund
 
Nu är jag hemma från Östersund resan och jag kan säga de att de var skönt att göra något annat för en gångs skull. Min plan var att hinna med att fara till Luleå denna vecka och hälsa på alla där men då visade de sig att jag har utbildning till sommarjobbet, taskigt läge för mig. Men de är bra att jag får utbildning så att man gör saker och ting rätt.
 
Finns inte jätte mycket att säga om tiden i Östersund, jag sov, slappa och tog de lugnt ^^ De ända som var lite annolunda var att jag tog kort åt cheerleading laget som Helena är tränare i. De var hur kul som helst, fick träffa flera fantastiska människor. Sedan tycker jag också bilderna blev superbra ^^ Om jag får säga så själv ^^ De kommer nog komma ut bilder på Jämtlanscheer bloggen klicka in och titta vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: