❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Frånvaro

Efter att ha varit frånvarande ett tag nu så är jag tillbaka, och saker ska jag berätta!

Först och främst är jag och Hanna de slugaste personerna som finns, jag bjöd över Monika och Bea på en middag för att Filip var i Stockholm. En vanlig mysig middag, trodde de! Men i själva verket så hade jag och Hanna kokat ihop en plan att överaska dem. Hon hade med sig världens bästa Donna och när Bea öppnade dörren så mötes hon av Donna. Hennes reaktion var de bästa, de ända hon sa var "NÄMEN" sedan poppade Hanna fram och reaktionen från Bea var densamma.

Vi hade en jätte mysig kväll med spel, tacos och påskmust. Man kunde haft mycket sämre. Jag tyckte de var jättekul att se Hanna, eftersom jag inte sett henne på ett väldigt bra tag. En hel kväll med dem bästa brudarna i världen, jag kan dö lycklig nu ;-)


Sedan har igår var jag så duktig att jag dammsög, skurade, dammtorkade, handdiskade (orkade inte vänta på diskmaskinen) lagade tacogratäng och tog ett varmt och långt bad. Väl behövt. Så nu intar jag helgen med lugn och ro, har inget jag måste göra och jag tänker inte planera in något sådant heller. Helgen kommer vara stressfri, de är bestämt. Men innan jag kan förklara denna dag som helg ska jag nu räkna matematik till klocka 13.45 sen blir de helg ^^


Ps. Håller på med en speciell sak just nu så ev. efter helgen kommer den synas på min blogg, håll utskick om ni vill veta för de kommer ingen uppdatering typ på Facebook. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: