❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Håller tummarna

Nu har jag anmält mig intresserande för jobb, visserligen är det bara en dag men ändå. När man har varit arbetslös en längre tid är de dem små sakerna som räknas. Så nu hoppas jag verkligen på att jag får det, eftersom att de är på brännan också. Så håll tummarna nu för mig!

Annars då, vad händer i mitt liv? Jo just nu sitter jag på lernia/campus och pluggar till högskoleprovet, fast nu har jag rast. Men de går väl sådär jag har börjat känna, varför har jag gett mig in på de här..? De kommer gå skit, jag kommer få sämsta betyget på de..! Alltså lite panik kanske? Men som tur är de snart lång helg och då blir det att ta det lugnt, kanske fara ut i naturen och bara ligga ner på marken och låta solen skina på mig medan jag andas i takt med vindens sus. Kanske något sådant? Men nu tillbaka till stenhårt pluggande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: