❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Nervositet

Nu börjar jag blir nervös. snart är de dags, dags att sitta där i ett rum full med främmande människor för att skriva ett prov som räcker i flera timmar. Herregud vad ska jag ta mig till, jag vill inte göra provet längre.. fast jag har redan betalat de så jag måste, men jag vill inte.. de kommer inte att gå, åh herregud. Skulle kunna kissa ner mig av nervositeten.
 
Idag fick jag kallelsen till provet, vilken sal och vad man får ha med sig och vad som händer om man inte följer alla regler. De gjorde allt så mycket mer verkligare, jag menar visst vet jag att jag sak göra de och har vetat de länge men nu är de verkligen verkligt.
 
Jag vet inte vad jag ska göra, jag är alldeles för nervös för att plugga men jag måste ju göra de för att jag sak få en störa chans att klara det. Får lyssna på den här låten så att jag lugnar mig!

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag tvivlar på att jag ens kan få en fiktiv karaktär eftersom de inte finns på riktigt. Och vad är det för nöje i att bara vilja ha en? Jag ska ha alla så de kan vara bro-husbands istället för sister-wives. ;)

| http://beatricelundahl.blogspot.se 2013-03-26 . 15:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: