❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Now that's just awesome!

Här sitter jag på en buss på väg till burträsk. Jajamen de är måndag och jag är ledig och den ska spenderas med Monika. Annars så går de bra med praktiken, börjar känna mig varm i kläderna nu. Ska bli spännande att börja sommarjobba där.

Annars på min fritid sover jag eller så fixar jag bloggar. Jag har ju börjat göra lite bloggdesigner och tänkte att någon dag ska jag lägga upp bilder på dem så att om de är någon som kommer vilja ha hjälp med sin bloggdesign kan välja en färdig eller så "beställa" en. (De är ju gratis, än så länge)

Men hur som haver nu fortsätter resan.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Lollo!
Jag har en kompis som är sugen på att göra om sin bloggdesign, men hon vet inte riktigt hur man gör, så om du vill kan jag tipsa henne om dig ;) (Ifall du är sugen på att fixa med någon annans bloggdesign) :)
kram Lina

| http://karlssonlinaa.blogg.se/ 2013-05-29 . 18:03:20
Postat av: Lina

Okej, jag har skickat en länk till din blogg åt henne och sagt att hon kan kontakta dig om hon är intresserad! :)

| http://karlssonlinaa.blogg.se/ 2013-05-30 . 19:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: