❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

One day - ❤

 
Bild: Google.se - 
 
Mycket ideér och tankar surrar just nu runt mitt huvud. Funderingar över framtiden och vad som händer just nu. Ideér som ska hjälpa mig framåt och ideér till framtiden. Jag har aldrig haft så mycket med saker att tänka, fundera och grubbla över i mitt huvud. Just nu vill jag bara stänga av, fara utomlands, ta en paus helt enkelt.
 
Jag drömmer om en resa till London eller Paris. Går runt och se på stotliga byggnader och små gulliga hus. Att cykla runt med en baguette i cykelkorgen eller sitta på ett litet café och dricka en varm kopp te. Odla mustasch eller lösa mystiska brott.. 
 
Jag hoppas verkligen en resa till London i sommar blir av! Håller tummarna och ber för kung och fosterland!

Kommentarer
Postat av: linda

klassik bild

| http://www.nattstad.se/Lindalinnros 2014-04-15 . 22:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: