❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Design - nya året - huset

 
 
Nu efter jag fixat en väns design kände jag att de var dags att tabort min vinterdesign på bloggen. Men jag vill ju ändra till något spektakulärt så, nu har jag en liten enkel design medan jag jobbar på den nya, de kan ta ett tag då jag insätt att de inte är så många dagar kvar till studerandet börjar om och jag ska fara till luleå. (Mest så ni har de i åtanke om de tar ett tag) Men ja, en ny design. Funderar även om att börja ta betalt för de, alltså om andra vill ha. eftersom att jag har fixat mångas bloggar nu och min syster klagar på mig att jag inte tar betalt.. En fundering som jag har, men vad är ett rimligt pris och finns de något man måste gå med i för att få göra de eller hur är de med de där. De är något som jag måste forska på. Men eftersom jag är lat och de känns krånligt får de vara(än så länge). 
 
Annars känner jag att nya året har gått bra hittills(herregud de är bara den femte..), har vänt på dygnet väldigt mycke vilket absolut inte är bra, funderar på att vaka någon natt bara för att vända tillbaka de. Men vi får väl se hur de går..
 
Och juste ja, bilder på huset kommer komma snart, bilderna är tagna men då inte så fina.. så jag ska bara ladda upp dem(måste hitta kabeln..) på datorn så jag kan visa er alla. 

Kommentarer
Postat av: Bea

Och jag fick vara med i den nya headern! <3<3<3<3 :'D

Svar: Klart du ska vara med<3
Louice

| http://beatricelundahl.blogspot.com 2014-01-06 . 02:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: