❤ Laura Louice Elisabet Lundberg ❤

Men titta jag har ju en blogg!

Det är många förändringar som hänt i mitt liv på den senaste tiden, förändringar som varit för det bättre. Som gjort både mig och andra lyckligare. Jag tänker inte gå in i detaljer eftersom det är mitt förlutna, låt oss "lämna det bakomflutna före dig.." Ja jag citerade just Pumbaa från Lejon kungen, sjuktrolig.. eh. Nvm.
 
Jag har insett att jag bara har ett år kvar av mina studier på LTU, känns otroligt skönt men samtidigt väldigt skrämmande. Tanken av att ha studerat, utbildat mig till förskollärare, bara ordet lärare i samma mening som mig känns fel om man tänker tillbaka på min skolgång. Jag trodde aldrig i mitt liv att det var detta jag skulle vilja jobba med, att hjälpa och lära barn något skulle ge mig sådan lycka. Jag längtar tills jag får börja jobba i en förskoleverksamhet. Men då kommer nästa steg, vars ska jag bo?
 
Mina tankar har snurrat kring detta och jag har funderat mycket på vars jag skulle vilja bo, Luleå? Skellefteå? Göteborg? Ett annat land? Jag kan göra precis vad jag vill, välja vars jag vill, börja på nytt. Samma som med tanken på att sluta studera är det skrämmande men väldigt exalterande.
 
Något mer kommer jag inte på att berätta i dagsläget, plus att jag nu måste hinna med en buss så jag tar mig till skolan. annars blir det ju inget universitet examen. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: